Жөндеу бөлімінің бастығы
қабылдау телефоны
Саясат
«Богатырь Транс» ЖШС сапа саласындағы сасаты .

Қызметіміздің стратегиялық мақсаты – қызмет көрсетулер мен тұрақты тұтынушылар мүдделерін барынша қанағаттануы арқылы Қазақстан Республикасында темір жол жылжымалы құрамды жөндеу бойынша сапалы қызмет көрсетулердің вагондар операторлар мен жеткізушілер арасында жетекші көзқарасты нығайту мен сақтауы «Богатырь Транс» ЖШС қызметтерге тұрақты сұранысты және орнықты пайданы қамтиды.

Көрсетілген мақсаттарға жету:

- сапа саласында компания мен бөлімшелер белгіленген мақсаттардың өткізілімдігін, процесстердің нәтижелігін талдау арқылы сапа менеджмент жүйесін тұрақты жақсарту мен осы
Саясаттың мақсаттарына сапа менеджмент жүйесінің жарамдылығымен;
- сапаның халықаралық стандарттарына сәйкес көрсетілетін қызметтердің ұйымдастыру мен техникалық деңгейін жетілдірумен;
- компаниямен басқару стратегиялық, операциялық, бюджеттік, қаржы қазіргі жүйелер мен тәуекел-менеджмент дамуымен;
- компанияның табысты қызметінде тұтынушылар, жеткізушілер, акция иесілер және қоғамның түгелінде барлық мүдделі тараптар қанағаттануымен қамтамасыз етіледі.

Қызметіміздің негізі – қызметкерлеріміздің өмірі мен денсаулығының қорғауын қамтамасыз ету, олардың әл-ауқаттарын арттыру; барлық бизнес серіктестерімізге құрмет көрсету; тұтынушылар және жеткізушілер қатынастарында ашықтық, оларға тең құқылық және өзара пайдалық серіктестік талаптарын жасау.

Біздің Саясатымызды жүзеге асыратын негізгі қағидаттар:
  1. Кепілдік сапасы қызметінен бизнес сапасының түгел жоғарылауына көшу.
  2. Сапаны сақтай, жылжымалы құрамға жасалатын жөндеудің өзіндік құнын төмендету.
  3. Қызметкерлердің құзыреттілік деңгейін көтеру мақсатымен жүйелі оқу өткізу.
  4. Әлуетті тәуекелдерді азайту және нәтижелерді арттыруға көзделген ұжым ұйымдастыру.
  5. Үдерістердің нәтижелігін қамтамасыз етуге қызмет көрсетудің барлық циклы бойынша қызметкерлердің жауапкершілігі мен өкілеттіктерін бөлу.
  6. Өнегелік пен материалдық жағдай жасау арқылы жоғары өнімді мен сапалық еңбек қызметкерлер уәждемесі.
  7. Компанияның әрбір қызметкерінің ойлау мен іс-әрекеті арқылы тұтынушылардың талаптары мен сұраныстарын барынша қанағаттандырудың есебі.

Басшылық көрсетілген қағидаттарға жетуге ниеттенген, осыған кәсіпорынның барлық қызметкерлерін шақырады. Басшылық ISO 9001 талаптарына сай болу, сапа менеджмент жүйесінің нәтижелігін арттыру және көрсетілген қызметтер сапасының үздіксіз жақсартуына талап ететін қаржы және материалдық қорларын бөлу, қажетті ұйымдастыру талаптарын құруға міндеттенеді.

Әдеттегі құжаттар